Heeft u een vraag? Lees dan eerst onderstaanden door.
We kunnen ons voorstel dat u vragen heeft over de werking van onze dienstverlening, waarom is deze bijvoorbeeld gratis en hoe selecteren wij de juiste partners? We zijn graag transparant en leggen daarom hieronder in deze FAQ de meest gestelde vragen aan  u uit! Staat het juiste antwoord er niet tussen dan? Dan horen wij dat graag, stuur ons een e-mail naar info@beterinzaken.nl of het vraag het via onze chat!

Veel gestelde vragen aan Simpelinzaken.nl Staat uw vraag er niet tussen? Vraag het ons via de chat.

  • Hoe gaat het proces in zijn werk?

    Op het moment dat u een offerte aanvraagt via een van de labels van Beterinzaken.nl controleren wij handmatig deze gegevens, is alles juist ingevuld? Zo ja dan gaat deze lead geautomatiseerd ons portal in en gaat deze automatisch naar de 4 partners welke het beste passen bij uw vraagstuk. Deze partners brengen direct een offerte uit of nemen contact met op voor extra informatie.

  • Hoe selecteert Beterinzaken.nl precies haar partners?

    Wij vanBeterinzaken.nl hebben een groot zakelijk netwerk. We kennen de bedrijven waar we mee samenwerken persoonlijk. Zo weten we precies met wie we te maken hebben. We doen alleen zaken met bedrijven waarvan wij weten dat ze al jaren een dienst aanbieden en een bewezen track-record hebben.

  • Waarom is de service gratis?

    Beterinzaken.nl verdient niet aan de klanten maar aan de partners die aangesloten zijn. Omdat zij opzoek zijn naar klanten en wij daarin faciliteren, hoeft u niets te betalen om onze site te gebruiken.

  • Zijn al jullie websites te vinden op dit platform?

    Jazeker! Alle huidige platforms staan op onze site. Zelfs platforms die op dit moment in ontwikkeling zijn kunt u bij ons vinden. Bent u opzoek naar een platform wat er niet bij staat? Neem dan contact met ons op, wij zullen u proberen te helpen!

  • Wat als geen van de partner bij ons vraagstuk past?

    Dat is vervelend maar kan gebeuren, indien alle partners aangeven u niet verder te kunne helpen dan gaan wij persoonlijk opzoek binnen ons netwerk naar een partner welke past bij uw vraagstuk.

  • Kan ik altijd besparen?

    Dat is een lastige vraag, meestal wel maar niet altijd. Sommige bedrijven hebben al een dergelijk goede deal dat switchen van leverancier niet loont. Ook bij een erg klein verschil adviseren wij niet te switchen. Switchen heeft altijd impact en kost tijd, en onderaan de streep kost ook dat geld.

  • Er is geen contact met mij opgenomen

    Dat is vervelend te horen, heeft u al in uw spam gekeken of daar wellicht de offertes of vragen in zitten? Indien dat niet het geval is adviseren wij u contact met ons op te nemen per e-mail. U kunt ons bereiken via info@beterinzaken.nl

  • Ik ben zelf een dienstverlener en ben opzoek naar klanten.

    Bent u een dienstverlener in een branche die wij aanbieden? Dan kunnen wij u natuurlijk van leads voorzien! U kunt contact met ons opnemen via onze inschrijfpagina, wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. U kunt hier een aanvraag doen!